måndag 27 april 2009

21 år och en underbar födelsedag.









Gårdagen var helt fantastisk. Sjukt varmt och inte ett moln så långt ögat kunde nå. Jag blir väckt av Nicke 7.30 på morgonen av att han kommer in med sin present och ett ljus och sjunger:) Fick ett helt underbart fint armband i guld. Se bild. Några timmar senare möter vi upp Mlain och promenerar bort till Green Park där det är Marathon-ståhej. Camdengänget joinar och vi har typ kalas i parken. Andra presenter jag fick (helt oväntat) var rosa munkar av Camden, en polkarandig korsett med knappar bak av Malin (underbar!) och rosa rosor av Cissi och Vera på kvällen. Tack! När vi hade blivit mätta på solen gick vi hem och gjorde klart tårtan. Malin och nicke fixade grädda och vanlijkräm medan jag fixade resten. Cicci och hennes lillasyster Vera kom förbi och vi gick ut i parken i solnedgången och drack rosé och åt min goda tårta. Ni skulle sett blickarna vi fick när jag gick med tårtan i famnen haha. Dagen avslutades med häng hemma hos oss. Tokfniss åt bilden på M när hon ska fånga en flygande jordgubbe:D Somnade lycklig och ett år äldre runt ett-tiden. Tack alla underbara för en fin dag:)

Inga kommentarer: