torsdag 16 april 2009

Gårdagens lyx och luggtrimmning.

Fruktansvärt trist dag igår. Slöade och gjorde ett ärende på stan. Plugg blev det också. Är dessutom sjuk så det SUGER. Sist jag var sjuk var veckan innan Niklas flyttade ner, alltså i slutet av oktober. Jag pallar inte vara sjuk, missar många combatpass och det vill jag verkligen inte. Bara en dryg månad kvar där nu:( För övrigt är vi såpass panka att jag använder mitt svenska visa for now och Niklas har inte ett öre så han lever på mig. Detta är för att han är skyldig mig 200 pund som han får på måndag när han får lön. Nog om detta. Vi fick iaf för oss att gå ut och äta igår kväll. Zizzi blev det som alltid, och lika underbart gott som alltid. Niklas tog vår favvo, pasta med chilimarinerad kyckling i massa grädde och jag tog en ny favvo, pasta med kyckling, creme fraiche och röd pesto. Sjukt bra ställe. Gick hem och satte på Notting Hill och köpte med oss en Haagen Dazs. Snacka om bra kväll för ekonomin haha. Min lugg växer alldeles för fort. Sjukt svårt att klippa den bra själv och litar inte på en frisör heller. Den ska ju vara liite för lång liksom. Problem, problem. Återkommer till håret senare. 

Puss och hej!

Inga kommentarer: