fredag 24 april 2009

Idag har jag kilat runt i jeans-hotpants och ett slappt linne.

...och varit FÖR varm. Helgalet I´ll tell ya. Anyways, efter en lång dag med mys i Hydan med  en ledig Niklas och en pubrunda i solen har vi tokstädat och tvättat och skurat. Nu är det fint och luktar gott igen. Ska strax iväg till Malin för en visit på en pub och planering av helgen. Imorgon är det Cocktail-partaj som gäller:D Ska bli så sjukt kul. Vi är ett gäng på 15 pers som ska blanda cocktails hemma hos Malin imorgon och dresscoden är SMOKING. Händer väldigt sällan att vi kör hela faderuttan med klänning och klackar och smink här när vi går ut. London är såpass mycket grunge att man inte trivs liksom. Ska bli så himla kul! Jag ska agera vimmelfotograf såklart och hoppas på fina bilder på fina människor:)

På söndag är det en stor dag, nämligen min födelsedag. 21 bast redan och första födelsedagen man inte är hemma på. Knasigt. Planen är som så att jag vill gärna kolla in London Marathon som går av stapeln då och förhoppningsvis är det bra väder. Senare är det tårta och kakor som skall bjudas på. Mysigt! Måste göra kakorna och tårtbotten imorgon så jag slipper stöka runt på söndag:D

Tjing!

Inga kommentarer: