lördag 25 april 2009

Imorgon smäller det. Jag blir 21.

Imorgon fyller den här tjejen 21. Hoppas på ett flygplan fyllt med alla kompisar.
Just nu håller jag på och fixar för fullt. Ska baka tårtbotten och har handlat färska hallon m.m. Ska duscha, fixa frippan, fixa naglarna osv. Ska städa, vika tvätt, diska. Ska kila över till Malin om ett par timmar. Hur ska jag hinna!? Vi har ju COCKTAILPARTY ikväll och can´t barely mount me som Niklas hade sagt. Jag ska sminka henne och klippa hennes lugg. En hederlig tjej-iordning-fixning. Hur blev det där?! Galet taggad iaf. Dessutom fyller jag år imorgon. Helt galet, igen liksom. 21 år gammal blir jag och det ska firas med vännerna och hembakad gräddtårta och förhoppningsvis ta en titt på London Marathon som går imorgon. 
Have fun tonight yall! Glöm inte gratta imorgon:P

Over and out.

Inga kommentarer: