tisdag 28 april 2009

Detta är galet. Jag har prutat på en frisörsalong...typ.

Idag var jag runt gaten och luskade klippriser. De flesta låg runt 35 pund, vilket jag INTE lägger på en simpel klippning som jag själv skulle kunna göra om jag kunda plocka av huvudet för en stund. Gick in på en salong som jag varit på tidigare och pratade med managern. Italienare eller nåt. När jag gick därifrån 5 min senare hade vi en deal. Dealen: Cut and Blow-dry för 25 pund. Detta ska i normala fall kosta minst 60 pund eftersom det  är managern som klipper. Sjukt? Skönt? Så imorgon kl 13 är jag i en riktigt frisörstol (ingen hemmasalong eller elevklippning) och choppar off håret. Hur det blir, ja det får ni se sen. Ha! En bra bit kortare blir det iaf. Nu är Nicke iväg och kollar chelsea - barca med ett gäng grabbar och jag är hemma med en nybakt tårtbotten och ska snart jump the shower. 

Puss och godnatt!

Inga kommentarer: