tisdag 30 december 2008

Hejdå Sverige.

Idag åker vi hem. Både skönt och tråkigt. Hade velat träffa mamma mera. Nu är klockan halv 12 och jag är nästan färdigmed det jag ska göra. Kvar att fixa är handla och duscha. Packa ner det sista efter jag duschat ska jag också göra. Niklas kommer vid 15-tiden och då ska vi åta en sista lunch och packa runt i våra väskar. Vi har ju bara en resväska. Sen bär det in till stan med tåget för att möta upp Linus och Ninni och därefter får vi skjuts av Linus mamma till Skavsta. Flyget går 21.50 och vi får hoppas att det inte är lika kaosartat som när vi åkte hit. Nu ska jag hoppa in i duschen. Vad jag ska ta med mig tillbaka är hårfärg (som inte finns i London) och Marabouchoklad i massor (finns ju inte heller där).

Tjingeling!

P.s Ovan kan ni hälsa på min nya Darling D.s

Inga kommentarer: