måndag 15 december 2008

Julklappar!

Jag älskar att köpa julklappar, dock har jag bara 2 att köpa så det är lite tråkigt. Men jag har satt sprätt på pengar (de få jag har kvar av studielånet) till flera kompisar också. Ska bli så kul att slå in och göra kort till:D Idag har jag köpt till Mamma, familjen Dahlins julklappsstafett och lite till mig själv. Kan inte avslöja vad som är i påsarna men uggsen är till mig (fula, men sköna) och torrshampoo och ett läppglans i färgen "Candy" från Jemma Kidd. Niklas har jobbat första dagen idag hos sin nya familj eventuellt. Gick bra! Han träffade på en av gästerna från igår som var en italienare med två barn. De hälsade och efteråt säger mamman i familjen: Du har just hälsat på en av världens bästa producenter genom tiderna. Hur sjukt? Vi snackade mycket med honom igår och busade med ans ungar. Jättetrevlig.

Inga kommentarer: