fredag 19 december 2008

Så nu sitter man här...

...och är nostalgisk över de gågna dagarna, veckorna, månaderna och alla fina minnen. Det är med en klump i hjärtat som jag lämnar London för att komma tillbaka utan Jullan och Sara. Vad vi har haft det underbart! Vi har gjort så otroligt mycket och inte haft det tråkigt för en sekund. Vi har utnyttjat varje tillfälle med varandra till tusen och njutit av varandras sällskap, även om det ibland varit ganska obefintligt (däckad?). Ständiga diskussioner om allt mellan himmel och jord som aldrig slutar i irritation eller ren ilska. Ack och ve vad jag kommer sakna dessa töser. Jag kan knappt beskriva hur mycket bättre de har gjort min första tid här i London. Det finns liksom inga ord. Nu varäkar jag bara ur mig osammanhängande meningar fyllda av känslor och massa kärlek. Dock har vår sista kväll tillsammans varit supermysig med alla tjejerna förutom arbetande Malin hemma hos oss bakandes scones och pratat. Sedan gick vi över till Malin med nybak, te, Philadelphia och sylt. Haft myskväll med lekar, julklappsutdelning och Jack Daniels. Jag kommer sakna er till tusen, men samtidigt är jag ju självklart medveten om att ett nytt kapitel tar vid i era liv nu och jag är lyckligt lottad som har fått vara med i ett av dem. Vi ses imorgon kl 7.30 på Notting Hill Gate för att sedan flyga hem tillsammans och skiljas åt på T-centralen.

KÄRLEK TILL ER MY LOVES<3 

Inga kommentarer: