söndag 21 december 2008

Känslor.

Kom på mig själv med tårar i ögonen sittandes i soffan framför söndagsmorgon med Tilde de Paula. Folket skulle rösta på sin favoritjullåt och överskottet av pengarna skulle gå till BRIS. Till slut vann "Gläns över sjö och strand", min favorit och så sjöng och spelade två kvinnor den i studion. Det var ungefär här jag blev tårögd. Känslofylld man är. Känns så konstigt att komma hem och det helt plötsligt är jul. Vad har hänt med hösten liksom? Jaja, gårdagen var himla trevlig, hade tur och fick skjuts till och från väsby av snälla töser. Hann med en sväng förbi tegel, fast bara utanför. Var där i typ 40 min och tog sista tåget hem. Skittrevligt att träffa massa vänner:)

Idag ska jag till täbban, kolla lite och hälsa på på jobbet. Möta upp Nicke och åka hem till honom. Sen kommer Linus och Ninni och senare är det förhoppningsvis middag hos Sanna, Freddan ch Hedda:)

Trevlig fjärde advent!

Inga kommentarer: