onsdag 29 oktober 2008

1.47 PM

Det stod klockan på idag när jag vaknade (för sista gången). Har nämligen aldrig sovit så dåligt som inatt. Har säkert vaknat 20 ggr utan att kunna sova. När jag till slut vaknade så kände jag mig pigg och glad! Eller ja, iaf glad:P. Flög upp ur sängen för att fixa frulle: Grekisk yoghurt, Special K red berries och en kopp varm choklad. Satte på sista halvtimmen av "The Holiday" och kände mig nöjd. Trots att jag spillde ut choklad i sängen för att jag skakade så mycket. Summan av kardemumman är alltså denna, jag känner mig bättre idag och framför allt glad dock skakig och energilös, men det går ju att fixa. Ska klämma i mig lite c-vitamin i form av clementiner, sen göra mig i ordning (klä på mig) och gå ut. Yeey. Behöver handla, vi får se hur långt jag kommer. Nu är det mindre än 3 dagar kvar innan Niklas kommer. Helt amazing. 71 timmar<3

Inga kommentarer: