torsdag 2 oktober 2008

Nycklarna ar i min ago!

Redan visat upp vart nya place for min nyvunna van F. Hon gillade den! Har jag tur sa far jag sallskap till IKEA imorgon med henne. IKEA, ja, som sagt, wiihhoo! Vad ska inhandlas: gardiner, nattuksbord (noresund), farskinnsplad/matta, kuddar + fodral, garderobsorganiser, ljus, ljus, ljus m.m. Detta utspelar sig iaf i min drom. Budget far inte sprackas, tur for det, IKEA ar ju sa billigt! Nyss fikat pa Starbucks med F, himla trevligt. Utgang snart, hem och ata!
Puss och Godnatt

P.s Imorgon flyttar jag fran Notting Hill till min egen lagenhet i Notting Hill! D.s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sanne vilket lyxliv du lever!!! Jag kommer snart o hälsar på :) GRATTIS till lägenheten, va skönt att äntligen ha hittat en. Jag saknar dej vännen.

SANNE. sa...

Mja, lyx och lyx, betala 10 tusen i manaden for nat vi skulle fatt i sverige for 3. Atit hemlagad mat 2 ggr pa 3 veckor, varit hemlos m.m Inte sa myckety lyx i det Mallan! HAha;)