måndag 13 oktober 2008

Min fantastiska helg i ord.

Denna helg har varit den mest underbara i hela mitt liv. För det första har Niklas varit här, för det andra har det varit runt 20 grader och strålande sol varje dag. Torsdagen var ledig och spenderades i Regents Park med Sara och Julia (Bilder 1-3 nerifrån). Därefter åkte jag och mötte upp Nicke på Liverpool Street. Tårarna flödade. Vi åkte hem och lagade mat, packade upp och myste. Lägenheten blev mer än godkänd btw. Vaknar halv nio dagen därpå (som också var ledig) av att Niklas nosar mig i nacken; God morgon älskling. Helt underbart. Shopping stod på schemat och det blev mycket fina köp, både för mig och Niklas. En helt otrolig dag med min älskling avslutades med middag på en Italiensk restaurang 5 min från oss. Lördagen började med god frukost och mys, sedan bar det av till High Street Kensington för lite vidare shopping. Några tabbar senare var vi tillbaka i Notting Hill och på Portobello market. Vi köpte varsin klocka. Lördagkväll = stormiddag. Hela elva personer var vi vid Malins köksbord på Talbot Road. Supergott och enormt trevligt sällskap. På vägen hem hade vi kul med att ta kort på varandra. (Bildresultat 4-8 nerifrån). Igår sov vi ut och hela dagen spenderades i Hyde Park tillsammans med alla ekorrar och ankor. Kan inte beskriva med ord hur vackert det är där. Speciellt när man är med sin älskade. Åt lunch a la Italia och sedan Hyde Park igen. Jag låg i Niklas famn på en bänk och kommenterade alla människor som gick förbi. Den här helgen har varit extraordinär. Otrolig. Fantastisk. Underbar. Vi ses igen om 3 veckor när du flyttar in med mig! Tack för den här helgen, kommer leva på den länge. Jag älskar dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååå sannne.. jag vet exakt vad det är för känsla du har i kroppen. underbart. ni ser ut att ha haft jättemyysigt. ere bara jag som blivit kär i hösten? dom här 3 veckorna kommer gå fort kan jag lova :) sköt om dig plutt. tänker på dig!

Anonym sa...

åå vilken mysig helg du verkar ha haft vännen :) förstå sen när han faktiskt kommer o BOR med dig, ni kommer ha det så fruktansvärt bra. men ni får inte ha det fööör bra så att du aldrig kommer hem för jag saknar dej enormt mkt. Pusssss