måndag 6 oktober 2008

Tjejerna.

På tal om att sakna kärlek så har jag ändå gott om det här. S,J,J och M utgör min familj och mina nära här borta. Jag trivs otroligt bra med dessa töser och det känns som att vi känt varandra längre än vad vi har gjort. Filmkväll varje söndag tror jag numera har blivit en tradition. Igår var the chickflick som stod på schemat. "The Holiday" blev det med nybakade muffins, choklad och glass. Man stormtrivs i deras sällskap och jag vet inte hur det hade varit utan dem, speciellt M som har ställt upp för mig som en jäkla klippa. Hon är en fantastisk tjej. Förstå det M! J och S åker hem till jul och det tycker vi verkligen inte om. Men det är lång tid kvar tills dess så det är bara att njuta av varandra. På lördag vankas det stor middag hos casa M med hennes bröder, S och hennes pojkvän, J och hennes kompis, J och jag med min pojkvän. Looking forward to it gals! (Detta ser ut som en matematisk formel, förlåt).

Inga kommentarer: