måndag 6 oktober 2008

Gårdagens inlägg (om kärlek).

På torsdag kommer min N hit (4 dagar!). Han ska hälsa på mig och mysa i vår lägenhet och njuta lite av London. Längtar längtar längtar! Ska bli så otroligt skönt att få se hans söta nuna igen. Det är ju 3 veckor sedan idag! Trots att tiden gått fort så har man alltid saknat kärlek och närhet. I onsdags skrev jag ett hederligt traditionellt kärleksbrev till N som jag tyvärr inte kunnat skicka iväg för att kortbetalning är inte möjligt överallt här och jag har inte kunnat ta ut pengar. Blä. Men du får det när du kommer hit istället:)
Längtar efter:
Att få känna din lukt igen, att få känna din hud och din närhet. Att få känna din kärlek. Det ska bli så fantastiskt underbart. Jag har saknat det så himla mycket. Du är mitt allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu e det bara två dagar kvar Sanne! =) det ska bli så underbart att få träffa dig igen!! och så spännande att få se VÅRAN lägenhet!! =) det här med att tiden har gått fort håller jag nog inte riktigt med om! längsta tre veckorna i mitt liv tror jag! men men, snart ses vi älskling.. I can't barely mount me! ;)<3