måndag 24 november 2008

Brev.

Jag fick brev av mamma i fredags! Himla mysigt. Var påväg till Hamstead för att möta Niklas och hans lilla brud. Satt på tunnelbanan när jag läste det oxh skrattade för mig själv. Jag citerar: "Jag märkte att du längtade hem lite igår när vi pratade. Tänk vad mysigt med Lasagne och Cola till middag och varsin Haagen Dasz till dessert:) Eller varför inte söndagsbrunch med äggröra och bacon efter mitt långpass (hon springer flera mil) ?". Jadu mamma, det skulle verkligen inte sitta fel och du anar inte hur mycket jag längtar efter din mat! Och att få äta kött VARJE DAG. Vilken lyx! Här händer det bara någon gång i veckan, om möjligt två. Jullovet närmar sig och det ska bli så skönt att få komma hem och kunna tvätta och äta som man vill. Mmm.

Inga kommentarer: