måndag 3 november 2008

Tillbaka till verkligheten.

Dag 1.
Vaknar av att ögonen gör himla ont, halsen är tjock, näsan svider och att jag hostar. Går upp på toa och kryper ner i sängen igen men Niklas. Helt underbart att ha någon att krypa ner till som kramar en och pussar en och håller om en tills man somnar igen. Några timmar senare blir det frukost på sängen av Nicke och en lugn morgon. Senare sticker vi iväg till Svenska Kyrkan och sätter upp en annons och pratar lite med de som jobbar där. Utanför dörren lämnar jag Niklas till sitt öde och jag beger mig till Oxford och vidare till skolan. På Oxford Street träffar jag Samira (gammal vän) som jobbar som recruiter för Abercrombie & Fitch. Jag hade tidigare messat henne om en intervju för N och nu fick jag intervjuer för både mig och honom. Dock castar de på ens utseende så vi får väl se, haha. Nu är det föreläsning "Contract Law". Efter det rusar jag hem!
Filmkväll ikväll eventuellt med tjejerna också.
Later!

Inga kommentarer: