onsdag 5 november 2008

Onsdag.

Idag är det onsdag, vilket innebär Notting Hill Arts Club bästa club - Death Disco. Punk och Brittrock på indiespråk! Jag, Niklas, Malin och Julia ska dit (det ligger 2 min från oss), vet ej om de andra töserna ska med. Ska bli kul! Var länge sen jag träffade dem:( Dock är jag fortfarande inte frisk, ingen förändring alls faktiskt och det känns blä. Men, ingen alkohol, tidig hemgång och varma kläder så ska det nog gå fint. Igår köpte jag en ny mobil (pause for reaction)! Himla bra tycker jag och var överlycklig när vi lämnade affären. Det är en LG Cookie som är ganska lik iPhone med touchscreen och sånt men den är mindre! Jag som har så små händer you know:P Jag gillar den och nu har Niklas tagit över min gamla mobil. Bra det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skräll att Niklas inte kan gå och köpa en egen telefon!
/ElTomaso:D