söndag 23 november 2008

Irritationsmoment. (Jävla skitEU)

Har ju ett brittiskt bankkonto som jag inte börjat använda ännu och det är till för att slippa uttagsavgift på 40 kronor (kortbetalning är inte en självklarhet här) och serviceavgift till Swedbank på 2% per köp. Nyss skulle jag överföra pengar och börja använda mitt kort när jag ändå betalar för det. Tror ni inte att den sammanlagda kostnaden för överföringer var 150 kronor!!!=???!!!ÅOO?AKJJHFHSFHADSH!!? Blir helt från vettet!! Vad är syftet Swedbank med att skaffa sig ett brittkonto isf!? Finns det inget sätt jag kan komma undan dessa hemska kostnader då jag tar ut pengar minst en gång i veckan?! Gaah. Jag blir galen. Samtidigt som jag inte hinner bada med Niklas och att jag är jättehungrig och att jag behöver plugga. Ingen bra kombo!
Over and out. (Sorry)

Inga kommentarer: