tisdag 10 februari 2009

Btw, jag har ju börjat skolan igen.

Förra veckan drog det igång igen och hitills verkar allt bra. Har flera föreläsare jag gillar och ämnena verkar ok. Vårens kurser är: Criminal contexts of Law, Law of Contract 2, Criminal Law 2, Administrative Law. Den senaste verkar dock tråkigast. Nu sitter jag laddad och redo för att åka till skolan och så ser jag att jag inte börjar förrän kl 2. Hmm, typiskt. Ska försöka kolla igenom morgondagens seminar och gå och köpa mig lite kakor och LOOK magazine. Idag ska jag trotsa vädret (öööste ner och blåste typ storm igår) som idag är mest grått men förmodligen kallt. Beslutade dessutom att vara lite fin för en gångs skull. Skinnjackan (saknar den), bohemblus, skinny jeans, boots och poncho blir det. Solgudsdansen kommer också gås igenom minst en gång idag. Senare i eftermiddag blir det åter till gymet. Har INGEN träningsvärk och det är ett under eftersom jag hatar att stretcha men tvingar mig i 20 min efter varje pass. Ska definitivt fortsätta med det! Ikväll kommer tjejerna över för att kolla lite film, mysigt.

Hej sålänge!

P.s Mer synpunkter på mitt hårproblem tack  D.s

3 kommentarer:

Johanna sa...

åh vad söt du är sanne! jättefina bilder!

angående hårproblemet. hum. jag tänkte först rösta på lugg eftersom jag tycker att det är väldigt fint. nu när jag ser hur snygg du var i håret med rosetten så vet jag inte riktigt. bra hjälp va? :D

fast jo. kanske lugg ändå. jag avundas folk som faktiskt passar i det och du är en av dom! och förändringar är ju kul!

Anonym sa...

LUGG! Du passade så sjukt bra i den luggen! CUT IT NOW :) / Elin

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll:)