lördag 21 februari 2009

Just nu...

...typ DÖR jag av tristess. Kvällsplanerna blev dissade pga barnvakt och Niklas ska tydligen vara ute hela kvällen. Så nu sitter jag här med pannkakssmet och kan inte bestämma om det är värt att göra och avnjutas ensam eller om det ska sparas. Har msnat med min goa vän Siri i typ 2 timmar och just nu ekar konversationen en hälsoresa till Grekland i Juni med bad, träning, goda cocktails, pensionärer och berg med vackra promenadstråk och vyer. Å jag DÖR typ. Ge mig! Jag kommer inte få åka utomlands i sommar heller... I just KNOW it. För övrigt har denna dag varit a m a z i n g. Över 10 grader, strålande (värmande) sol och klarblå himmel. Lätt finaste dagen hitills. Varit på Portobello Market hela dagen och lunchade med Malin, Jempa, Josephine och hennes roomie typ. Himla mysigt. Vad ska jag göra nu liksom? Blir till att slå på en rulle som jag redan sett 30 ggr och äta yoghurt kanske...

To be continued...

Inga kommentarer: