fredag 27 februari 2009

Lättnaden efter att ha fixat saker som behöver fixas.


Gårdagen var hyfsat trist. Var i skolan, det var dock ganska kul - Criminal Law. När jag kom hem åt jag och Niklas lunch och så städade jag och hängde upp tvätten. När Nicke gick till jobbet begav jag mig till Queensway där min bank och T-mobile ligger. 300 pund skulle sättas in på mitt brittkonto och ett specialabbonnemang till mobilen skulle fixas. Efter många om och men, flera vändar upp och ner för queenan, en tripp in till stan och tillbaka så var äntligen mobilen fixad och jag kan äntligen brja använda mitt brittkonto. Mobilen: Ett abbonnemang som kostar 15 pund i månaden och som ger en 350 min att ringa för och obegränsat antal sms. Hur bra som helst! När jag kom hem mötte jag Nicke på Tesco. Det blev lyxmiddag. 
Se nedan...

Inga kommentarer: