onsdag 11 februari 2009

Trött, hungrigt, blommigt.

Skolan var ok. Känns mycket bättre denna termin än förra. Ska bli skönt när man kommer in i ämnena och så. Efter skolan drog jag en snabbis till Oxford Street och småshoppade lite (budget). Bl.a blev det en somrig klänning som jag tänkte inviga på lördag aka Valentines Day. Planerna är som sådana; lunch med Niklas somewhere och senare middag med tjejerna och eventuellt utgång. Ska bli mysigt. Övrigt som fick följa med hem var en blommig midjekort blus och en väska. Bävar lite för att gå till gymet, har ju tränat ganska hårt både måndag och tisdag så får se om det blir vila idag. Nu ska jag sätta i mig ett par ägg!

Tjing!

P.s Lättare sagt än gjort att äta två ägg, tog typ ett år. Jag åt dessutom äggulan denna gång, bra va! D.s 

1 kommentar:

Anonym sa...

FY I HELVETTE VILKEN SNYGG och halsbandet med!