torsdag 12 februari 2009

Welcome back baby.

Jag har hitills BARA fått röster på lugg igen. Jag har ju aldrig riktigt varit den som safear när det gäller saker, speciellt inte min frilla. Dessutom vet jag ju att jag trivs i det och faktiskt passar i det. Skon klämmer vid att jag inte kommer kunna locka håret som jag brukar när vi går ut. Fast å andra sidan, en frisyr som ser bäst ut ofixad eller en frisyr som bara ser bra ut när den är fixad? Tja, valet är ganska enkelt. På måndag har jag och Niklas tid på Toni & Guy och förhoppningsvis så kommer jag hem med en lugg. Den som lever får se! Just nu håller jag på att packa gymväskan. Trött idag. Niklas har redan gått och jag kan ju inte vara sämre! Ikväll blir det tydligen middag och pub. Kul! För övrigt så har denna dag varit helt fantastisk med blå himmel, strålande sol och vår i luften. 

Inga kommentarer: