onsdag 27 maj 2009

42 hours to go...

Ja, så långt (kort) är det kvar tills jag är hemma i min mysiga trävilla i Bällsta med mamma och kissen. Kan ni förstå att det gått så fort! Kändes som att det var nyss det var 2 månader kvar... Nu sitter vi som sagt på donken och har ätit glass. Jag är HELT slut. 

Vad har jag gjort idag?:
-Skrubbat ALLT i lägenheten
-Packat
-Slängt massor av saker
-Hängt upp gardiner och lagt ut mattor osv (som det var vid inflyttning)
-Fixat så att jag slipper counsil tax (asdyrt och slipper för att man är student)
-Betalat sista hyran
-Mötte upp Nicke och avnjöt en middag på kinarestaurang
-Pratat med mamma och planerat kommande veckor:D
-Pluggat alldeles för lite

Imorgon är det sista tentan kl 10. Håll tummarna! På frdag lyfter vi 11.25 och landar runt 15 svensk tid. Ses på tegel!

Puss och hej!

Inga kommentarer: