torsdag 14 maj 2009

Tönt-Tommy och Nörd-Annika.

Gårdagen var en ovanlig dag. Tillbringade den med Tove Granath som gick i min skola i högstadiet. Vi fikade i 3 timmar och gick lite på stan. Riktigt kul att se henne igen! På kvällen lagade jag och Niklas middag och det blev grillad kycklingfilé med vitlök och teriyaki och couscoussallad till. Yoghurtsås blev pricken över i:t. Nyttigt för en gångs skull ju! Visst är jag duktig!? Vid 9-snåret kom Malin över innan vi brudar (jag, Malle, Cissi, Julia, Hilding) begav oss till Notting Hill Arts Club för en otroligt lyckad kväll. Stället ligger mindre än 5 min från min dörr så det är najs. Människorna är tuffa och klubben "Death Disco" på onsdagar är to die for. Liveband vid 11 och sen shakade vi dansgolvet till sista låten spelades ungefär. 

Höjden av lycka var när Lady Gagas Just Dance kom på och av chock och tillfredsställelse rockade jag röven av mig. Haha. Jag har ju inte direkt samma musikstil som varken Malle eller Niklas så jag har inte dansat till varken Gaga eller Rihanna en enda gång sen jag flyttade till London. Då kan ni tänka er hur LYCKLIG jag var. Heelt underbart. Tänkte på Mikaela och hur kul vi alltid har när vi skakar rumpan! Till saken kan också höra att jag hade monsterklackar och de höll mig på dansgolvet hela kvällen. Bra. Fick eskort hem av Malin och hoppade ner i sängen hos en sovandes Niklas. Söt söt söt! Än en gång: apkul kväll!

1 kommentar:

Johanna sa...

MEEEHH jag ville ju också vara med!