tisdag 26 maj 2009

Varmaste hitills.





Härlig dag i söndags! Galet varmt dock. Just nu istter jag på docnken och snyltar nät då vårat dog igår. Har kollat upp massor kring resan och att göra prov i sommar i Sverige. Jag kommer att vara pank. Saker kommer kosta så DJÄVLA mycket pengar och här står jag UTAN jobb. Känns rätt trist faktiskt. Ska man vara hemma så vill man ju kunna göra saker och jobba, inte sitta hemma hela sommaren. Har iaf packat våra väskor idag. Jag kommer åka med ca 4 kg övervikt... Hur löser jag det? Det är ju i princip en förmögenhet bara det. Har sista tentan på torsdag klockan 10. Trodde den var kl 14 så mindre plugg. På kvällen har vi avskedsmiddag med alla svennar på Zizzi:) Ska bli mysigt. Känns så himla konstigt att packa ner allt. Nu flyttar jag hem liksom. Kommer sakna London så fort vi landar på Arlanda men just nu vill jag bara hem hem hem. 

Inga kommentarer: