onsdag 6 maj 2009

Positiv.

Har haft en väldigt positiv dag idag. Började med att jag hade möte med min handledare som är advokat och undervisar i crim. Hon är sjukt skön och stöttar mig till tusen. Vi sågs förra veckan också och ska ses ganska ofta nu. Hon ska hjälpa mig med att tentaplugga till den största tentan den 28:e  Maj. Sedan åkte jag till Notting Hill och mötte min underbara vimsiga pojkvän och åt lunch med honom. Dumpade honom vid jobbet och tog en sväng till stan. Tror att jag fått 5 eller 6 komplimanger av främlingar under 1,5 timme. Kul! Har dessutom haft en underbart bra hårdag. Ni vet en sån där dag när håret är perfekt utan att man gjort något. Jag har inte ens behövt fixa det under dagen. Det bara är bra bra bra. Nu ska jag ut i Hydan för att läsa Crim. 

Puss och leverpastej!

Inga kommentarer: