lördag 30 maj 2009

Hemma.

Nu är vi äntligen hemma. Helt slut idag. Igår gick jag och mamma ner och handlade mat och godis:D sen åt vi middag och jag rensade ur hela garderoben och packade upp mina 75kg som jag hade med mig hem. På kvällen drog jag mig till täby för att möta Fellan och Siri på tegel. Mys mys mys! Köpte ett glas rosé och spottade över kostanden (70kr) och sa att i London minsann... Träffade även Cissi (Niklas syster) och det var supermysigt! Hängde en del med henne och hennes jobbkompisar. Fick skjuts hem av henne och Niklas (pojkvän) och hoppade i säng runt 1 typ. Idag är planen denna: In till stan och kolla marathonstarten med mamma och sen möta upp Ninni och resten för kalas i Tantolunden. På kvällen är det möta upp elis som gäller. KUL!!!

Puss och hej

P.s Till mina Londonvänner, saknar er redan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Börja blogga igen!!