onsdag 21 januari 2009

Back to basics (scrolla för rumpa)

Jag har extremt svårt att jeans, har alltid haft det. Köper jeans typ vart annat år. I höstas köpte jag dock två par jeans (kanske beror på att man är lite rundare om rumpan numera:P). Men. Idag var jag ute och promenerade (VÅÅÅÅR) och gick till Westfiled en snabbis. Tittade in i en butik som jag vanligtvis aldrig ens tittar in i och där hängde ett par jeans som såg ut att vara exakt min modell. Jag ryckte åt mig minsta storleken och gick in i provhytten. Döm av min förvåning så satt de p e r f e k t. Klipp. Har mannekängat för Niklas och han håller med. De blir till att behållas. De är för övrigt inget speciellt, bara ett par klassiska jeans, ganska lågt skurna med smala ben i en klassisk tvätt. Det är ingenting som finns i min garderob. Yeey. Jag är glad.

Inga kommentarer: