måndag 12 januari 2009

Osmidiga Csn.

I december undrade jag när jag skulle få mina pengar för nästa termin. Svaret jag fick var att jag bara skulle pricka i en studieförsäkran (online) och så skulle pengarna komma in på kontot den 12:e januari. När jag väl är inne på min sida på csn:s hemsida står det att studieförsäkran måste skrivas under av mig och skolan och ska sen skickas till Csn. Detta brev hade jag inte fått när jag åkte tillbaka till London den 30:e. Till slut kom det till adressen i Sverige. Mamma skickade vidare och jag fick det i fredags. Var därför på skolan idag bara för en underskrift och kämpade sedan till postkontoret. 2 timmar efter avgång hemplan var jag klar. Pjuh. Skönt att det är iväg iaf. Har ca 5 pund att leva på tills pengarna kommer in. Jösses. Annars har jag pluggat och sitter och pluggar just nu. Väntar på Niklas som jobbar och hoppas han får komma hem till middagen (ev babysitta). Ikväll ska jag göra scones!

Inga kommentarer: