onsdag 28 januari 2009

HJÄLP!?

Jag kan inte ladda upp mer bilder på bloggen för att jag använt upp det utrymme som finns i mitt s.k "Picasa web album". Detta är tydligen 1GB (!!?). För att lägga upp mer bilder måste jag KÖPA mer plats. Någon som kan hjälpa mig med detta??? Hur knasigt som helst att man ska behöva betala. Jag har ju bara bloggat sedan september. Utrymmet borde inte ta slut så himla snabbt. Måste jag byta till blogg.se eller någon annan portal för att slippa köpa utrymme för mina bilder?Kan jag flytta bloggen?

Please help me, arg. 

1 kommentar:

Anonym sa...

tjaba
jag rekommenderar skyrocks blogg. Där använder de inte picasa och man kan ladda upp hur mycket som helst. Annars kan du omformatera dina bilder så att filerna inte e så stora, om du itne gjort det redan dvs.
Hoppas det löser sig!