tisdag 13 januari 2009

Sanne och Malin - Äntligen träning.

Jag vill inleda med att jag skulle kunna offra min ena hand för ett gymkort här men det är alldeles för dyrt. Punkt. Malin var som sagt här igår och hon yttrade den briljanta idén att vi ska träna på nu och sen i Mars månad införskaffa ett månadskort på Virgin Active här i NH. Hur smart?! Teorin ligger till så här. Detta skulle innebära mer motivation för att kunna utnyttja gymkortet till fullo så att man inte är helt slutkörd efter första veckan. Mer motivation generellt för att man vet att man kommer få träna på gym, (jag hoppar av lycka). Efter denna månad kommer det vara mycket lättare att träna själv och dessutom fint väder att träna i. Det är ju mycket lättare att snöra på sig pjucksen och sticka ut i Hydan när solen lyser. Detta måste dock göras med extrem planering. Jag ska greja både plugg och hem och träning och Malin ska fixa jobb, hem och träning. Tur är så är vi båda lite av kontrollfreak så det ska nog gå bra! Jag ser fram emot det så himla mycket. Funderar på att föra träningsdagbok på bloggen. Vill ni läsa sånt?

Puss!

Inga kommentarer: