onsdag 21 januari 2009

Today I´m offering some girl talk.

Just nu sitter jag i sängen i mina nyförvärvda haremsbyxor och Niklas flannelskjorta. Ett glas juice, en yoghurt och en tidning ligger på bordet bredvid mig. Niklas har precis sprungit iväg till jobbet. Igår var vi ute HELA dagen. Gick ut strax efter 10 och kom hem innan 8. Vi hade shoppat, jobbat och varit i skolan och shoppat lite till, och ätit. Helt färdiga var vi när vi kom hem. Jag fick dock ingen ro utan hoppade direkt in i badrummet för att slänga på mer smink och spraya håret. Det var nämligen ett möte på Prince Bonaparte med Malin och en tjej som heter Kirsten som var på ingång. Det var supertrevligt, kom väl hem efter 11 någon gång och gick hemifrån en kvart efter vi kom hem typ. Som sagt så shoppade vi igår, inte gjort det på jääättteeelänge känns det som. Jag köpte en klocka som jag trånat efter jättelänge från Casio. Mer i påsarna var ett par haremsbyxor, en kjol, en magkort t-shirt med knäppning på ryggen och en hårprodukt. Niklas köpte ett par t-shirts. Bra runda! Nej nu blir min juice varm.

Tjing!

Inga kommentarer: