lördag 17 januari 2009

Fredag på Zizzi.

 
Tentan gick bra. Punkt. Efter skolan stack jag till Primark som hör och häpna knappt var fullt. Detta faktum gjorde mig alldeles varm i kroppen och jag scannade varje hörn på alla vårnyheter. Jag kom hem med en kofta och en klänning a la chanel. Typ. Jag och Niklas gick ut och åt middag på vår numera favoritrestaurang Zizzi som ligger 50 meter från oss. Maten var supergod och likaså sällskapet. Åt en ball efterrätt som servitören rekommenderade. Det var någon slags smulpaj på äpple och Amaretto. Denna serverades i en gjutjärnsform direkt från ugnen med två skopor glass (som servitören fixade för att vi skulle dela). Malin anlände och vi gick till vår pub The Champion där vi stötte på ett par autralienare. Himla trevlig kväll:) 

Inga kommentarer: